Ga naar de inhoud

Ruffwear Europe breidt zijn team fors uit

Tags:

Accapi Group, de exclusieve Europese distributiepartner voor het outdoorhondenmerk Ruffwear, heeft haar team uitgebreid om de aanzienlijke groei van het merk verder te ondersteunen in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, de Scandinavische landen en de Franse regio’s. Accapi Group, gevestigd in County Durham (Noordoost-Engeland) zag in 2021 de verkoop van Ruffwear met 64% stijgen, ondanks de uitdagende tijden. De onderneming heeft plannen om in 2022 het in de VS gevestigde merk verder te laten groeien in gans Europa.

David Drachmann-Sunne treedt toe tot Accapi Group als European Sales Director. David is verantwoordelijk voor nieuwe business en heeft ervaring met het laten groeien van merken in Europa, zowel in de huisdieren- als de outdoorbranche voor onder meer de merken Orbiloc en Siccaro. Natalie Sullivan vervoegt het Ruffwear-team als Director of Marketing voor Accapi Group. Zij wordt verantwoordelijk om de vraag aan te zwengelen en voor de ondersteuning van de retailverkoop van Ruffwear in heel Europa. Voorheen was ze aan de slag bij Pentland Brands, waar ze de verkoop van de merken Berghaus, Endura en Speedo promootte. Laura Geere mag zich de nieuwe Digital Marketing Executive van Accapi noemen en zal de activatie van Ruffwear online bevorderen. Voorts werden
twee nieuwe accountmanagers aangeworven. Charlie Duhoux heeft verkoop- en marketingervaring in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk, en zal de Franstalige retailers van Ruffwear ondersteunen. Tom Carter voegt zich bij het salesteam om de verkoop in het Verenigd Koninkrijk verder te laten groeien. Hij werkte eerder voor de outdoormerken Lifemarque en Craghoppers. Tot slot werd Megan Gowland benoemd tot plaatsvervangend Customer Service Manager en Dan Jackman tot Planning & Development Manager.

Rob Hughes, Managing Director van Accapi Group legt uit: “Vorig jaar kende Ruffwear een fenomenale groei van ruim 64%. Accapi’s samenwerking met Ruffwear resulteerde in een toenemende verkoop, omdat steeds meer eigenaren de kwaliteit, het design en de innovatie van het merk ervaren en geïnspireerd raken door de outdooravonturen met hun honden. Deze vooruitgang en de verdere versterking van ons kernteam in Europa betekent een belangrijke stap om meer consumenten voor het leven aan het merk te binden. Ons uitstekende serviceniveau, de productgarantie en de inspirerende verhalen van honden en hun baasjes vormen de sleutel tot dat succes.”

Share