Ga naar de inhoud

Visuele identiteit van Laroy Group in gloednieuw jasje


Laroy Group waardeert zijn 60-jarige geschiedenis, maar is er tevens trots op dat het een vooruitstrevende organisatie is, die verandering omarmt en stimuleert. Dit gevoel wil de onderneming ook graag met zijn merk weergeven. De afgelopen jaren heeft Laroy Group zich ontplooid tot een stevige en betrouwbare partner in de wereldwijde huisdierensector. Ook de komende jaren speelt de firma verder in op deze trend, waarbij hun verschillende ‘huizen’ centraal staan. Daarom stelt Laroy Group met trots een gloednieuwe en frisse visuele make-over voor. Met de vernieuwde ronde vormen straalt Laroy Group dynamiek en persoonlijkheid uit. Het past bij de koers en ambities die het bedrijf heeft om verder te groeien als één van de meest toonaangevende producenten en leveranciers van kwaliteitsvolle huisdierproducten.

Het logo werd in een nieuw jasje gestoken en de visuele identiteit ontvouwt zich op allerlei verschillende communicatietoepassingen in een éénduidige stijl. Dit zal de klant ontdekken in de new items-folder met allerlei extra features, een overzichtelijke e-update, de sociale media kanalen, op de vernieuwde beursstand, … Verder wordt er gewerkt aan het optimaliseren van de website zodat de klant nog éénvoudiger kan vinden wat hij/zij zoekt. Het is de ambitie van Laroy Group een familiebedrijf op menselijke schaal te zijn. Een ‘Thuis’ voor zijn medewerkers, klanten en leveranciers waar er met iedereen rekening wordt gehouden met iedereen. Samen wil het bedrijf stappen vooruit zetten naar een succesvolle toekomst.

Share