Ga naar de inhoud

Hunters Home Dierenvoeding onthult vernieuwende branding

De afgelopen maanden nam het Nederlandse Hunters Home, verantwoorde dierenvoeding met meer dan 40 jaar ervaring, het merk volledig onder de loep. De uitkomst is een nieuwe, verfrissende en passende branding. Het betreft geen volledige verandering, maar een strakke upgrade: de vertrouwde Hunters Home in een meegegroeid jasje. Deze nieuwe visuele identiteit biedt een sterkere basis en zorgt voor meer merkbeleving. Samen met Merklab werd een basis gelegd in zowel hun identiteit als in het visuele beeld. Het logo is strakker, met een kijk op tussenruimtes, kleuren en gebruikswijzes. Ook zijn er nieuwe huisstijlelementen, zoals lettertype en kleuren, toegevoegd om de visuele basis te vervolledigen. De toevoeging van een nieuwe kenmerkend icoon, namelijk ‘de getekende hondenpoot’, is een speelse toevoeging, waaraan de Hunters Home-klanten het merk snel zullen herkennen.
Deze vernieuwde uitstraling zal binnenkort zichtbaar zijn op de website, social media, bezorgbus en veel meer. ‘Elke dag vers, elke dag gezond’, dat blijft de belofte van Hunters Home.

Share