Skip to content Skip to navigation

GRS Retail presenteert kansrijke ontwikkelrichtingen op Innovatiedag

GRS Retail

De Lichtfabriek in Gouda vormde op 20 september 2016 het decor voor de eerste GRS Retail Innovatiedag ‘Kansen zien, kansen pakken!’. Een interactieve, dynamische dag waarop de bij GRS Retail aangesloten tuincentra 5 ontwikkelrichtingen voor de toekomst kregen gepresenteerd. Ontwikkelrichtingen waarmee tuincentra opnieuw kunnen scoren en continuïteit kunnen creëren. Doel van de dag was de tuincentra over de kansen te informeren en hen te inspireren, maar ook om samen met hen de belangrijkste kansen te selecteren.

Onder enthousiaste leiding van Harold Smits (A*Life) en Frank Felix (Like No Other) kwamen de volgende ontwikkelrichtingen  aan bod:

  1. De Tuinboulevard
    Het tuincentrum als belevingswereld
  2. De Groene Discounter
    Meer nadruk op prijs
  3. De Stadstuinwinkel
    Kleine ‘urban’ formule
  4. Puur & Eerlijk
    Meer aandacht voor biologisch
  5. Kansen in Communicatie
    ​Ideeën voor betere marketingcommunicatie

Middels een stemmingsronde aan het einde van de dag, spraken de aanwezige tuincentra hun voorkeur uit voor het pakken van de kansen binnen ‘De Tuinboulevard’ en ‘Kansen in Communicatie’. De komende tijd zal GRS Retail zich