Ga naar de inhoud

Interzoo 2020 pakt uit met start-upzone voor internationale bedrijven

In navolging van het succesvolle paviljoen voor jonge Duitse bedrijven uit de petcarebranche wil Interzoo-organisator WZF (Wirtschaftsgemeinschaft Zoologischer Fachbetriebe GmbH) ook buitenlandse nieuwkomers de kans bieden om hun onderneming voor te stellen.
“We zijn erg verheugd dat we internationale start-ups een specifiek palviljoen kunnen aanreiken en op die manier de innovatie in de sector van de huisdierbenodigdheden kunnen promoten”, benadrukt Dr. Rowena Arzt, Director Exhibitions bij WZF.

In hall 11 krijgen jonge bedrijven van over de ganse wereld de mogelijkheid om zichzelf en hun producten voor te stellen in twee specifieke zones. Bedrijven die hiervoor in aanmerking komen mogen maximaal 5 jaar bestaan, moeten minder dan 50 medewerkers tellen, hun hoofdzetel moet buiten Duitsland gevestigd zijn en mogen nog nooit aan Interzoo deelgenomen hebben.
“We hebben bewust gekozen voor een aparte zone waar deze nieuwkomers alle ruimte hebben om met nieuwe contacten in dialoog te gaan”, stipt Dr. Rowena Arzt aan.

Het ‘Innovation made in Germany’-paviljoen waar Duitse nieuwkomers zich kunnen voorstellen, is sinds midden oktober jongstleden trouwens volledig volgeboekt.

Share