Skip to content Skip to navigation

#MIJNGROEN, de nieuwe marketingcampagne van GRS Retail

Afgelopen zomer lanceerde GRS Retail haar nieuwe marketingcampagne voor 2019 #MIJNGROEN. De campagne is gebaseerd op uitgebreid marktonderzoek en heeft als doel de positie van de deelnemende tuincentra in het lokale marktgebied te verstevigen. Met de campagne biedt GRS Retail haar leden een mooie mix van marketingmiddelen op offline en online gebied aan. 
Roy Noordhoek, directeur GRS Retail: “De retailbranche bevindt zich in een turbulente periode. Het verleiden van klanten blijft een uitdaging. Niet alleen hun behoeftes en interesses veranderen doorlopend, ook de manier waarop we hen kunnen bereiken is continu in ontwikkeling. Met de invoering van de JA/JA-sticker dreigt het bereik van de ongeadresseerde reclamefolder drastisch te dalen. Als tuincentra moeten we daarom ook andere alternatieve methoden en kanalen inzetten om alle huishoudens achter de sticker te bereiken. Met onze marketingcampagne #MIJNGROEN spelen we daar uiteraard op in en bieden we de GRS tuincentra een innovatieve manier om klanten digitaal aan hen te binden.”
Dat de tuincentra vertrouwen hebben in de nieuwe campagne, blijkt wel uit het recordaantal deelnemers dat zich voor de campagne heeft ingeschreven. Maar liefst 51 tuincentra maken gebruik van de campagne of van een aantal onderdelen daarvan.