curli ziet zijn website als een centraal onderdeel van zijn merkstrategie. Omdat communicatie steeds sneller wordt, waarbij de smartphone als centraal apparaat fungeert en de klanten meer behoefte aan storytelling en contact hebben, besloot deze Zwitserse specialist in harnassen en lijnen zijn website een relaunch te geven. Van de gedachte ‘mobile first’ werd duidelijk de focus gelegd op de gebruiksvriendelijkheid op smartphones. Op de nieuwe curli-website vindt de consument productpresentaties, nieuwe beelden en video’s, een curli magazine met informatie en inzichten over het merk en nog veel meer. Het B2B-gedeelte is nog steeds terug te vinden onder de vertrouwde gebruikersinterface, zodat de professionals hun curli-productlijn eenvoudig kunnen beheren en bestellingen plaatsen.
Tom&Co breidde in januari 2025 haar Belgisch netwerk uit met 2 nieuwe vestigingen. Op 22 januari jl. werd een Tom&Co-filiaal geopend langs de Rodendijk in Zoersel. De winkel biedt de consument een breed assortiment van meer dan 8.000 zorgvuldig geselecteerde producten. Tevens is er een dogwash aanwezig, zodat klanten in alle comfort hun viervoeter...