Supreme Petfoods is verheugd het succes van haar ‘Scan, Doe mee & Win’-campagne aan te kondigen. Deze innovatieve promotie op de verpakking is ontworpen om gewaardeerde klanten te betrekken en te belonen en tegelijkertijd de zichtbaarheid van het merk op de winkelvloer te vergroten. De campagne, die liep voor zowel de merken Science Selective als Tiny Friends Farm, zorgt voor aanzienlijke betrokkenheid van de consument en onderstreept Supreme's voortdurende toewijding aan klanttevredenheid.
De promotie heeft duizenden deelnemers aangemoedigd om QR-codes op productverpakkingen te scannen om maandelijks mee te doen aan de loterij voor spannende prijzen, waaronder luxe-cadeaubonnen, onvergetelijke familie-ervaringen en hoogwaardige accessoires. Door een diepere band tussen klanten en de toonaangevende merken van Supreme Petfoods, namelijk Science Selective en Tiny Friends Farm, te bevorderen, heeft het initiatief de loyaliteit versterkt en de merkherkenning vergroot. Nicki Cater, winnares van een Science Selective-prijs in oktober, uitte haar oprechte dankbaarheid: "Dit is enorm voor mijn kleine gezin! Ik kan Supreme Petfoods niet genoeg bedanken voor zo'n genereus cadeau."
Mark Mason, ontvanger van een Tiny Friends Farm-dagje-uit-bon, deelde zijn enthousiasme terwijl hij zich voorbereidde op de komst van een nieuwe baby: "Het is geweldig. Heel erg bedankt!"
De ‘Scan, Doe mee & Win’-campagne gebruikt QR-codes op de verpakking om een naadloos deelnameproces te creëren, waarbij klanten naar een interactief online portaal worden geleid. De speelse graphics en het aantrekkelijke ontwerp zijn bedoeld om zowel jonge gezinnen als individuele huisdiereigenaren aan te spreken en de positie van Supreme Petfoods als een vertrouwd merk voor diervoeding te versterken.
Claire Hamblion, Marketing Director bij Supreme Petfoods, zei: “We hebben een verhoogde klantbetrokkenheid gezien in al onze belangrijkste markten. De campagne heeft de zichtbaarheid van onze merken vergroot, wat heeft geleid tot een hogere productproef en meer herhaalaankopen. We zijn enorm blij met de vele positieve feedback en enthousiaste reacties van winnaars, en deelnemers hebben de positiviteit van de emotionele en praktische impact van de campagne benadrukt. Op basis van het succes van de campagne zullen we in 2025 meer initiatieven met toegevoegde waarde onderzoeken om klanten te blijven betrekken en tegelijkertijd onze positie als leider in de dierverzorging te versterken.”