Campagne toont meerwaarde van biOrb-aquarium in het thuiskantoor

Tags:

Thuiswerken was vroeger voorbehouden aan een paar bevoorrechten. Maar één positief gevolg van COVID-19 is de exodus van duizenden werknemers van kantoor naar het thuiskantoor. Hoewel er nog steeds gewerkt moet worden, geeft een groot aantal nieuwe vrijheden de dag nu een veel bevredigender ritme: geen tijdverspilling aan pendelen, de vrije tijd wordt verweven in de werkdag, minder stress, … Er zijn meerdere manieren opm een thuiskantoor op te vrolijken. Een mogelijkheid volgens Oase is de integratie van een biOrb-aquarium. De onderneming ontwikkelde hieromtrent een specifieke reclamecampagne. Een biOrb-aquarium biedt immers heel wat functionele schoonheid. Aquariumvissen behoren tot de meest weelderige creaturen van de natuur. Naar ze kijken laat de geest de vrije loop en geeft thuiswerker een verfrissende onderbreking van zijn/haar dag. De campagne en het aanbod van BiOrb zijn te bekijken via https://social.oase.com/biorb-balance-nl-2021

Share