Ga naar de inhoud

Gebr. de Boon presenteert trainingsmerk Coachi

Ieder afzonderlijk product uit het nieuwe Coachi-assortiment is ontworpen om het leertraject van het huisdier te versterken met plezier en spel. De 32 afzonderlijke Coachi-producten worden onderverdeeld in 3 categorieën, namelijk leren, spelen en plezier & trucs, om alle stadia van hondentraining en -ontwikkeling te doorlopen. Uit een wereldwijd onderzoek blijkt dat 68 procent van de consumenten humane trainingsmethoden prefereren boven alle andere trainingsproductbehoeften. Aan de hand hiervan zijn de Coachi-producten ontwikkeld, met als resultaat een volledig training assortiment van hoogwaardige- en gebruiksvriendelijke artikelen. Het trainen van een hond versterkt immers de band tussen het huisdier en de eigenaar en zal er uiteindelijk voor zorgen dat beide partijen samen een gelukkiger en een harmonieuzer leven kunnen leiden. Het Coachi-assortiment is ontworpen om aan deze wensen van de consument te voldoen. De producten zijn voorzien van QR-codes op de verpakking om eigenaren verdere ondersteuning te bieden. Het assortiment is geschikt voor alle honden ouder dan acht weken en kan worden gebruikt om uitdagingen aan te gaan voor alle nieuwe en bestaande hondenbezitters, maar ook om nieuwe innovaties te bieden voor meer ervaren hondentrainers en professionals.

Share