Ga naar de inhoud

Nieuw merk van vers hondenvoer doet zijn intrede in België

Butternut Box, het toonaangevende merk van vers bereide en op maat gemaakte hondenvoeding met een onmeetbare liefde voor viervoeters, zet zijn pootafdruk op de Belgische markt. Met een missie om de manier waarop Belgen hun viervoeters voeden te transformeren, biedt Butternut Box nu zijn hoogwaardige, voedzame en verse maaltijden aan hondenliefhebbers in heel België. Het merk van vers hondenvoer, dat een gloednieuwe categorie binnen diervoeding aansnijdt, haalde in een recente investeringsronde nog €327 miljoen aan steun op voor de uitbreiding naar België en verder in Europa.

Butternut Box, opgericht vanuit een diepgewortelde passie voor gezondheid en geluk voor elke hond, gelooft dat viervoeters de beste voeding verdienen. Met hun culinaire benadering van hondenvoeding bereiden ze vers vlees en groenten van topkwaliteit die ze langzaam garen, zonder toevoeging van kunstmatige smaakstoffen of bewaarmiddelen. De overheerlijke smaak van elke maaltijd, die nemen ze serieus: het team van Butternut Box proeft de maaltijden ook zelf, om er zeker van te zijn dat ze precies goed zijn. ‘Want als het goed genoeg is voor honden, is het goed genoeg voor ons’, luidt het bij de onderneming.
“We zien daarom een groeiende vraag in verse voeding op maat voor de hond. Belgische hondenbaasjes willen de beste smaak en kwaliteit voor hun viervoeter, en het liefst al perfect geportioneerd als complete maaltijd. Dat is wat we met Butternut Box aanbieden. Met onze verse en hoogwaardige maaltijden willen we gezondheid en geluk bezorgen bij honden en baasjes in heel België”, vertelt Nick Hogendoorn, Country Director van Butternut Box Benelux.

Share