Groothandel ‘Animal Special Products’ of kortweg ‘ASP’ is al ruim 20 jaar actief in de petcareindustrie. Speerpunten in hun assortiment zijn onder meer de merken Curli (Zwitserse specialist in accessoires met als blikvanger zijn kwaliteitsharnassen), CaroCroc ((super)premium honden- en kattenvoeding voor de retail), M-PETS (totaalgamma accessoires met een uitmuntende prijs-kwaliteit) en Sanimed (preventieve en curatieve veterinaire honden- en kattenvoeding) en hun kwalitatieve houten honden- en kippenhokken van Belgische makelij. Sinds kort beschikt ASP over een duidelijke visuele identiteit, waarmee het bedrijf zijn rol als totaalleverancier extra wil benadrukken. Momenteel wordt de groothandel door de klant nog te vaak aan één specifiek merk uit zijn aanbod gelinkt. Daar wil ASP nu verandering in brengen met de lancering van een nieuw(e) logo, baseline én website. Na de zomervakantie wordt tevens een innovatief B2B-portaal in gebruik genomen.
“Om ons groeipotentieel te kunnen valoriseren, had ASP nood aan een duidelijke ‘Corporate & Brand Identity’. Op zich hebben de merken die we verdelen afzonderlijk al een sterk imago op de Belgische en Nederlandse markt. Maar om als entiteit volledig door te groeien, was het noodzakelijk dat ASP uit te schaduw trad en uitpakte met een eigen sterke identiteit en een coherente positionering naar onze klanten toe. We willen hen nog meer ons groot assortiment laten ontdekken en tonen wat we allemaal voor hen kunnen betekenen”, onderstreept Gie Bertels, COO van ASP.