Ga naar de inhoud

Champion Petfoods lanceert nieuwe strategie voor Orijen en Acana in de Benelux

Op 1 juni ek. introduceert Champion Petfoods een nieuwe strategie in de Benelux, met als doel een nauwere samenwerking met haar klanten te realiseren en de merken Orijen en Acana verder te versterken in het premiumsegment voor honden- en kattenvoeding.
“We zijn verheugd om onze nieuwe strategie aan te kondigen,” zegt Jeroen Bouten, Head of Benelux bij Champion Petfoods. “Door rechtstreeks de markt te betreden met een toegewijd team voor de Benelux, zijn wij ervan overtuigd dat we meer waarde kunnen toevoegen voor onze partners om de positie binnen het groeiende premiumsegment te kunnen versterken. De focus op duurzame relaties stelt ons in staat om onze merken Acana en Orijen effectiever te ondersteunen, terwijl we onze toewijding aan kwaliteit en service versterken.”

Om deze ambitie te verwezenlijken, is Champion Petfoods een samenwerking aangegaan met Malanico, een toonaangevende groothandel in dierenvoeding en -benodigdheden in de Benelux. Vanaf 1 juni 2024 zal deze nieuwe strategie in werking treden voor dierenspeciaalzaken in de Benelux. Champion Petfoods produceert sinds 1985 premium huisdierenvoeding onder de toonaangevende merken Orijen™ en Acana™. De producten, verkrijgbaar in meer dan 90 landen, bevatten tot wel 90% dierlijke ingredienten en bieden huisdieren wereldwijd optimale voeding en smaak.

Share