Ga naar de inhoud

Evergreen Garden Care ontmoet retailers via creatieve pop-up

Evergreen Garden Care is niet bij de pakken blijven zitten na de annulatie van de vakbeurzen voor de tuinsector naar aanleiding van de coronamaatregelen. Er werd gezocht naar een alternatief voor de beursdeelnames; het was de wens om verder te gaan dan de onlinemeetings die nu zo vaak georganiseerd worden. Om klanten werkelijk te kunnen ontmoeten, de innovaties werkelijk te kunnen tonen en het komende jaarprogramma 2021 te kunnen bespreken, gaat het team met de Evergreenmobiel tot bij de retailers. Evergreen Garden Care maakt er op deze manier een gezellig, interessant en veilig, corona-proof ontmoetingsmoment van.

Ook de klanten-retailers zijn enthousiast over deze oplossing; voor hen betekent het tijdswinst, ze hoeven geen verplaatsing te maken en de Evergreen-mobiel komt op afspraak wanneer het hen het beste schikt. Uit het verleden is ook al gebleken dat er elk jaar steeds minder retailers de vakbeurzen bezoeken. Bovendien kan iedereen die de Evergreen-mobiel onderweg spot, deelnemen aan een leuke Substralwinactie op Instagram@SubstralBE. Nog een reden te meer om uit te kijken naar de Evergreen-mobiel die nog tot midden november ‘on the road’ is. Hou de Evergreen-mobiel dus zeker in de gaten.

Share