Farm Food kiest voor duurzame verkoopkanalen

Tags:

Farm Food is zich bewust van zijn verantwoordelijkheid en zegt dan ook niet voor niets ‘Honden eerst!‘. Daarom opteert het bedrijf voor een assortiment met kwalitatief hoogwaardige producten en een kosteloze ondersteuning vanuit zijn accountteam en zijn voedingsdeskundigen. Door middel van goed advies en begeleiding in combinatie met de hoogwaardige producten en ondersteunende diensten zorgt Farm Food samen met zijn verkooppunten gezonde, blije honden. Naar de toekomst toe wil de onderneming zich nog meer op deze service voor de hondeneigenaren focussen. Bij Farm Food staat een adviesteam klaar voor hondeneigenaren, maar ook voor hun partners om ervoor te zorgen dat de kwalitatieve aspecten van de producten en de dienstverlening optimaal aan bod komen.

De komende periode wil Farm Food zich daarom richten op de kwaliteit van de verkopende partijen en de daarbij behorende dienstverlening. Hun erkende onlineverkooppartners zullen moeten voldoen aan de kwalitatieve en kwantitatieve criteria van het bedrijf. Deze criteria zullen later dit jaar worden gecommuniceerd. Daarnaast gaat Farm Food de komende jaren verder investeren in de ondersteuning van zijn partners, het uitbouwen van zijn adviesteam en de hoge kwaliteit van zijn producten en dienstverlening. De onderneming is van mening dat de verkoop via platforms geen gunstige bijdrage levert aan deze ontwikkelingen, omdat het gevaar bestaat dat dit een negatief effect heeft op het merk Farm Food en op de producten die onder deze merknaam worden verkocht.

Farm Food kiest bewust voor een selectieve distributie die bijdraagt aan zijn filosofie. De firma wil immers kwalitatieve imago van zijn diensten en producten hoog houden. Sinds 01 mei 2021 staat het bedrijf dan ook niet langer toe dat verkooppunten goederen onder de naam Farm Food verhandelen op de onlineplatformen, zoals Bol.com, Amazon, Marktplaats , Ebay of dergelijke en op cashbackplatformen, die gebruik maken van affiliatienetwerken en geld retour geven aan de consument. Op die manier wil het bedrijf de merknaam Farm Food te beschermen en daarmee de kwaliteit van zijn producten en dienstverlening te waarborgen.

Share