Ga naar de inhoud

Franchiseformule GroenRijk gaat verder als marketingmodule GroenRijk

De aandeelhouders van GroenRijk B.V. en GroenRijk Retail B.V. hebben besloten om de succesvolle periode als franchiseformule GroenRijk achter zich te laten en per 1 januari 2022 als marketingmodule GroenRijk onder de paraplu van GRS Retail verder te gaan. Dit betekent dat de franchiseorganisatie, geëxploiteerd door GroenRijk Retail BV, ophoudt te bestaan. De GroenRijk-ondernemers stappen per 1 januari 2022 individueel over als lid van GRS Retail B.V. Zij tekenen daar een afname- en een marketing-overeenkomst voor, waarbij de naam GroenRijk onder licentie gebruikt kan blijven worden. GroenRijk Retail B.V. verliest hierdoor zijn functie en de activiteiten van deze vennootschap zullen in 2022 worden beëindigd. Kennis en kunde zal zoveel als mogelijk meegaan naar GRS Retail B.V., zodat de GroenRijk look & feel in 2022 op een zorgvuldige wijze kan worden geïntegreerd binnen de marketingactiviteiten van GRS Retail.

Share