Ga naar de inhoud

Horta pakt uit met AHA!-klantenkaart

Tags:

Horta lanceerde onlangs haar nieuwe loyaltyprogramma. Deze biedt trouwe klanten communicatie op maat, unieke, exclusieve voordelen en kortingen, toegang tot handige how-to-video’s, digitale kassatickets per e-mail en dergelijke meer. De AHA!-kaart werd in eerste instantie bij de Vlaamse vestigingen ingevoerd en zal binnen enkele maanden ook in de Waalse winkels worden geïntroduceerd. Tijdens de RetailDetailNigt van de B2B-retailcommunity RetailDetail lichtte de retailketen haar nieuwe klantenkaart toe. Zo liet Horta weten dat deze de trouwe klant meer aanbiedt dan alleen maar kortingen. Er wordt ook ingezet op advies, content, inspiratie, kennis en personalisatie. Dankzij het nieuwe loyaltyprogramma krijgt Horta nog gedetailleerder inzicht in het aankoopgedrag van de consument en wil het daar ook op gaan inspelen. Verder vernamen we dat Horta weldra ook op de omnichannel-kar springt: in 2024 start het immers met e-commerce. 

Share