Ga naar de inhoud

The Pots Company brengt partners samen op exclusief evenement

Op vrijdag 14 juni 2024, aan de vooravond van de vakbeurs spoga+gafa, verwelkomt The Pots Company haar business partners en retailers op een groots en exclusief evenement bij NOA outdoor living. NOA is het grote en unieke inspiratiepark in het charmante Kruisem, 30 000 m² groot, waar high-end outdoor merken worden samengebracht op één plek, met als doel mensen te inspireren. ‘The Pots Circle Event’ brengt een goedgevuld dag- en avondprogramma voor partners van divers pluimage: online, retail, tuincentra en de projectmarkt. Tijdens de dag wordt er omstandig stilgestaan bij de geactualiseerde missie- en visie van zowel het bedrijf als haar merken Ecopots, Cosapots en Cerapots. Verder zijn er specifieke, boeiende inspiratie- en demosessies – een kans om waardevolle inzichten te vergaren. En uiteraard worden de innovaties voor 2025 onthuld. Naast een inhoudelijke dag is er veel tijd om te netwerken met gelijkgestemde professionals, waarna een ontspannende avond met ‘food, drinks & music’ volgt.

De focus van de dag ligt op het aanreiken van tools om de boodschap van de diverse merken juist tot bij de finale klant te brengen. Verder om de toegevoegde waarde van de verschillende merken en de producten te onderlijnen, werktuigen aan te reiken om samen succesvol te zijn. Per retailsegment zullen er workshops gehouden worden en kan er kennis gedeeld worden.
Emmanuel Devriendt, CEO van The Pots Company licht toe: “Wij houden non-stop focus op de drie merkpijlers: design, duurzaamheid en functionaliteit. En richten ons tot consumenten die daarnaar zoeken, brengen hen tot bij de juiste business partner. Wij maken bewuste keuzes: de specifieke markten worden pro-actief benaderd en op-maat-concepten worden ontwikkeld om consumenten tot bij het juiste product te brengen. Wanneer het aankomt op het vinden van partners en het uitbouwen van relaties, is ‘Less is more’ ons credo. We zijn selectief in alle segmenten, van traditionele retail en onafhankelijke tuincentra tot e-commerce en de projectmarkt. Onze focus ligt op het samenwerken met businesspartners, die resoneren met de bewuste consument, die een voorliefde heeft voor hoogwaardige producten en een oog voor stijlvolle esthetiek.”

Het bedrijf omarmt haar eigen evenement als strategie, boven de traditionele deelname aan spoga+gafa. Hier kan ze haar klanten de volledige aandacht geven die ze verdienen, met voldoende tijd voor diepgaande interacties en waarde-volle kennisoverdracht. Daarnaast wordt het risico van ongewenste spionage vermeden, wat kan leiden tot het opduiken van copycats die afbreuk doen aan de unieke waarden van de merken.

Share