Ga naar de inhoud

Zoomark 2025 wordt groter en gedurfder dan ooit

Tags:

Slechts een paar maanden na de zeer succesvolle editie van 2023 lanceert Zoomark zijn registratiecampagne voor 2025 met een compleet nieuw imago dat alle communicatie voor de internationale petfood- en petcarebeurs zal begeleiden vanaf nu tot de volgende editie, die gepland staat van 5 tot 7 mei 2025 in BolognaFiere (Italië). Zoomark presenteert met trots ‘Spotlight on Pets’, het visuele identiteitsproject dat een nieuwe richting onderstreept in de communicatiestijl die Zoomark al jaren kenmerkt en die het event tot een internationale referentie in de huisdierenbranche heeft gemaakt.

De nieuwe tagline – Groter en gedurfder – benadrukt het doel van Zoomark om omvangrijker dan ooit te zijn (qua beursoppervlakte, aantal stands en internationale bezoekers) en ook ambitieuzer in zijn projecten en doelstellingen. Tijdens de vorige edities bewees Zoomark veel meer te zijn dan een beurs met eenvoudige productpresentaties. Het evenement profileert zih een echte partner voor professionals in de huisdierenbranche en de ideale plek om nieuwe relaties op te bouwen en nieuwe wegen te verkennen. De editie van 2025 zal een groot aantal speciale projecten, evenementen en diepgaande discussies bevatten, die een deelname aan Zoomark nog boeiender en interessanter zullen maken. Kansen voor professionele groei, een gastvrije, levendige omgeving en de stad Bologna, bekend om zijn kunst, cultuur en wereldberoemde keuken, maken van Zoomark 2025 een niet te missen vakbeurs.

Zoomark kiest ook ditmaal voor een informatieve, technische communicatiestijl – een moderne, innovatieve beurs die in contact staat met professionals en bedrijven – maar presenteert voor de komende editie een nieuwe identiteit: met nieuwe kleuren, een nieuwe stijl en dito slogan. Deze veranderingen plaatsen daarbij de echte focus van het evenement, namelijk de huisdieren zelf, centraal. Het nieuwe concept, dat tot uiting komt in een visuele identiteit gebaseerd op meerdere elementen, in een opzettelijk eenvoudige maar zeer impactvolle stijl, zet de huisdieren (honden, katten, vogels, vissen, knaagdiren en nog veel meer) nadrukkelijk in de spotlights. De toon is speels, fris en ultramodern, want dat is waar het bij Zoomark om draait: een essentieel B2B-evenement dat dynamisch, levendig en vooruitstrevend is.

Het nieuwe imago van de beurs communiceert op een eenvoudige manier de boodschap dat huisdieren en hun behoeften en eisen centraal staan op Zoomark 2025, zowel op de vernieuwde website (www.zoomark.it) en opalle sociale media van Zoomark, alsook in de hallen van BolognaFiere, die van 5 tot 7 mei 2025 in het teken van de petcarebranche wordt geplaatst .

Share